Omtale i Nordjyske

01.10.14.

Vi mødtes til et lille arrangement. Det var det første møde i 55 år for manges vedkommende.

Vi mødtes hos Lizi hvor vi fik hilst på hinanden og udvekslet gamle minder fra skoletiden.

Vi fortsatte til Skansevejen Skole hvor tidligere viceskoleinspektør Børge Thomsen fortalte levende om skolens historie.

Vi spiste senere frokost på Lindholm Høje Cafe, hvor vi havde den glæde at vores tysklærer Birthe Gilkær fra skoletiden deltog.

Klassen bestod oprindelig af 18 elever. Desværre har vi mistet tre. To var forhindret i at deltage.

Vi vedtog at mødes igen i 2016.

19.02.15

E-mail sendt til alle tidligere klassekammerater med orientering om oprettelse af denne web-side samt orientering om at næste møde, arrangeret af os, bliver som aftalt i 2016.

20.12.15

E-mail sendt til alle tidligere klassekammerater med orientering om, at vi så småt er begyndt at tænke på næste møde i foråret 2016. Samtidig har vi bedt om input fra hver enkelt med gode ideer til mødet.

Alle ønskes en god jul og og et godt nytår.

02.02.16

Vi har afholdt et møde ultimo januar 2016 og har besluttet at det næste arrangement bliver et frokostarrangement den 15. juni 2016 Valdemarsdag. Yderligere informationer om mødetidspunkt, mødested o.s.v. vil blive fremsendt til hver hver enkelt midio marts.

15.06.16

Vi mødtes til en frokost i Papegøjehaven. Der deltog 9 tidligere elever samt vores tidligere tysk lærer. Der var fire afbud på grund af bl.a. sygdom. Vi vedtog at næste klassetræf bliver i juni måned 2018.

21.04.18

Næste klassekomsammen finder sted den 14.06.18 i Papegøjehaven. Indbydelse er sendt til alle d.d..

14.06.18

Vi mødtes til en frokost i Papegøjehaven. Der deltog 8 tidligere elever samt vores tidligere tysk lærer. Der var 4 afbud på grund af bl.a. sygdom. Vi vedtog at næste klassetræf som også er 60 års jubilæum(70 år fra skolestart) bliver i juni måned 2019.

19.06.19

60 og 70 års jubilæum for henholdsvis realeksamnen i juni 1959 og 1. skoledag i april 1949.

Vi fejrede jubilæerne ved at mødes på Salling Rooftop i Aalborg med udsigt til Nørresundby og

Skansevejen Skole. Vi hilste på hinanden over et glas Proseco.

Herefter skulle vi have været på besøg i resterne af Gråbrødre klostret under Algade men automatikken havde lukket ned før tid.

Nu gik turen til Duus Vinkælder hvor vi indtog jubilæumsmiddagen , genopfriskede gamle minder fra skoletiden og havde et hyggeligt samvær.

Der deltog 9 tidligere elever samt vores tidligere tysk lærer. Der var 4 afbud på grund af bl.a. sygdom.

Vi vedtog at mødes igen i 2021.

15.04.21

På grund af Covid 19 pandemien har vi valgt at flytte vores frokost i juni 2021 til hen på efteråret, hvor der forhåbentlig er åbnet op igen.

06.07.22

Der afholdes klassefrokost den 17. august 2022 i Restaurant Lille Nyhavn i Nørresundby.

17.08.22

Vi mødtes til et glas vin ved Nørresundby Lystbådehavn. Herefter gik vi de få hundrede meter til restaurant Lille Nyhavn i Strandgade, hvor vi indtog frokosten. Efter en god frokost sluttede vi med kaffe. Der deltog 7 tidligere elever. Desværre har vi mistet Flemming og vores tysklærer siden sidste sammenkomst i 2019. Vi vedtog at mødes til frokost igen i juni måned 2023.

14.04.23

Der afholdes klassefrokost den 14. juni 2023 i Restaurant Lille Nyhavn i Nørresundby

14.06.23

Vi mødtes til et glas vin ved Nørresundby Lystbådehavn. Herefter gik vi til restauranten Lille Nyhavn i Strandgade, hvor vi spiste frokost. Efter en god frokost sluttede vi af med kaffe. Der deltog 7 tidligere elever. Vi vedtog at mødes igen onsdag den 12. juni 2024.

Del siden